Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Сб: 09:00–20:00

0
Мій кошик
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Добавка Омега-3, що це за речовина і чи слід її приймати?

Почнемо з першого. Омега-3 - це полі ненасичена жирна кислота, яка не синтезується організмом у повному обсязі, при цьому необхідна для нормального функціонування організму. Вона входить до складу міжклітинних мембран та кровоносних судин. Найбагатшим  природним джерелом на Омега -3 є глибоководна морська риба. Тепер питання, чи є в вашому щоденному раціоні цей продукт? Якщо ж ні, то слід попіклуватися про збагачення організму Омегою з інших джерел.

Чому слід приймати Омега-3?

  • покращує мозкову діяльність та когнітивні функції;
  • Сприяє зміцненню імунітету;
  • Попереджує ряд серцево-судинних захворювань;
  • Постійний прийом Омега -3 сприяє нормалізації артеріального тиску;
  • Сприяє зменшенню симптомів депресії, та зменшує втому;
  • Обов’язковий для шкіри, волосся, нігтів;
  • Важливий для підтримки вагітності та раннього розвитку дитини;
  • Покращує метаболізм;
  • Має протизапальні та знеболюючі властивості, що сприятливо діє  для суглобів;
  • Відновлює еластичність судин;
  • Покращує зір;
  • Підвищує тонус та еластичність шкіри.

Омега-3 від Рослина Карпат це надійне джерело поповнення організму цінними Ейкозапентаєновою (ЕПК) і докозагексаєновою (ДГК) кислотами.

Рекомендовано вживати додатково Омегу -3 людям які важко фізично працюють, часто хворіють сезонними застудами, мають синдром хронічної втоми або тривалу депресію.

Увага, риб’ячий жир від Рослини Карпат НЕ є лікарським засобом!

Не слід використовувати, як заміну повноцінного харчування.

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Омега-3, риб’ячий жир, 60 кап., 500 мг, Рослина Карпат.

В наявності
Артикул: РК013
600 грн
Порівняти
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Бренд Рослина Карпат

 

  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій УкраїніВартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.

  • Доставка "Укрпошта"Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника.При виборі Укрпошта передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару!При терміні доставку по Україні від 3 до 5 днів,стільки ж виходить і зворотна доставка грошей. До всіх зручностей додається довгі черги та години очікування.Дякуємо за розуміння!!!

  • Доставка "Самовивіз"Самовивіз здійснюється кожен день з 09.00 до 18.00(крім неділі з 09.00 до 15.00) Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт самовивозу (___вказати адресу___).Повідомляєте номер замовлення,оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу,переконайтеся ,що у Вас є номер замовлення.Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.

  • Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки Нова Пошта становить від 40 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

 

  • Оплата картою Visa, Mastercard - Liqpay

  • Післяплата "Нова Пошта"Накладений платіж здійснюється при замовленні від 500грн. Можете заощадити цю суму, провівши повну оплату вартості товару на карту Приватбанку.

  • Безготівковий розрахунок (оплата на картку Приватбанку)

  • ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки при самовивезенні

  • Оплата за реквізитами

Гарантія від виробника 12 місяців.

Відповідно до чинного законодавства, а також розширеної гарантії якості продукції.
Клієнт має право на повернення/обмін продукції за умови:
- невідповідність асортименту товару накладної;
- невідповідність кількості товару вибитому в накладній;
- Пошкодження цілісності упаковки продукту;
- брак упаковки продукту;
- невідповідність комплектації/вмісту продукту (немає комплектуючих, немає піпетки, дозатора, порожній блістер тощо);
- невідповідність терміну придатності продукції (наприклад, Клієнт отримав продукцію зі складу, у якої закінчився термін придатності, прострочений товар);
- невідповідності якості продукції;
- відсутність заявленого ефекту;
- виникнення алергічних реакцій, індивідуальної непереносимості, за умови, що невикористана кількість залишилася не менше 70% від повного обсягу (ваги) продукції;

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. 

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" 

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання. 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору