Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Сб: 09:00–20:00

0
Мій кошик
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Лецитин - це речовина, без якої неможливе існування організму! Він представляє собою жироподібну суміш фосфоліпідів і тригліцеридів. Лецитин виконує роль будівельного матеріалу для відновлення клітин тіла. До відома, 50% маси печінки складається з лецитину, 30% мозку також з лецитину, він входить до складу мембран всіх клітин організму без виключень!

  Лецитин виконує роль транспортування жирів, жирних кислот, холестерину, доставляє вітаміни та поживні речовини безпосередньо у клітини. Без лецитину неможливий синтез майже половини гормонів в організмі.

 

  Дія лецитину:

* Сприяє оновленню всіх клітин організму;

* Покращує стан судин;

* Покращує роботу головного мозку;

* Зміцнює нервову систему;

* Нормалізує ліпідний обмін;

* Приймає участь у синтезі гормонів;

* Транспортує поживні речовини та вітаміни до клітин;

* Захищає та відновлює роботу печінки;

* Не дає відкладатись жирам, холестерину, солям на стінках судин;

* Запобігає сечокам'яній хворобі;

* Стимулює синтез та регулює склад жовчі;

* Має гепатопротекторну та кардіопротекторну дію.

Лецитин застосовують для профілактики стресів як у дорослих, так і у дітей.

 

  До складу Лецитину P.K. Lecithin 500 мг входить чистий 100-% соняшниковий лецитин, без жодних домішок.

 

  Застереження щодо застосування: не використовувати у разі індивідуальної непереносимості компоненту, не вживати під час вагітності та грудного вигодовування. 

 

  Увага! Перед вживання слід проконсультуватись з лікарем, уважно ознайомитись з інструкцією та не перевищувати допустимих доз!

 

  Не є лікарським засобом!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Лецитин Р.К. Lecithin 60 кап. 500 мг,Рослина Карпат

В наявності
Артикул: РК067
306 грн
Порівняти
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Бренд Рослина Карпат

 

  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій УкраїніВартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.

  • Доставка "Укрпошта"Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника.При виборі Укрпошта передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару!При терміні доставку по Україні від 3 до 5 днів,стільки ж виходить і зворотна доставка грошей. До всіх зручностей додається довгі черги та години очікування.Дякуємо за розуміння!!!

  • Доставка "Самовивіз"Самовивіз здійснюється кожен день з 09.00 до 18.00(крім неділі з 09.00 до 15.00) Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт самовивозу (___вказати адресу___).Повідомляєте номер замовлення,оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу,переконайтеся ,що у Вас є номер замовлення.Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.

  • Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки Нова Пошта становить від 40 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

 

  • Оплата картою Visa, Mastercard - Liqpay

  • Післяплата "Нова Пошта"Накладений платіж здійснюється при замовленні від 500грн. Можете заощадити цю суму, провівши повну оплату вартості товару на карту Приватбанку.

  • Безготівковий розрахунок (оплата на картку Приватбанку)

  • ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки при самовивезенні

  • Оплата за реквізитами

Гарантія від виробника 12 місяців.

Відповідно до чинного законодавства, а також розширеної гарантії якості продукції.
Клієнт має право на повернення/обмін продукції за умови:
- невідповідність асортименту товару накладної;
- невідповідність кількості товару вибитому в накладній;
- Пошкодження цілісності упаковки продукту;
- брак упаковки продукту;
- невідповідність комплектації/вмісту продукту (немає комплектуючих, немає піпетки, дозатора, порожній блістер тощо);
- невідповідність терміну придатності продукції (наприклад, Клієнт отримав продукцію зі складу, у якої закінчився термін придатності, прострочений товар);
- невідповідності якості продукції;
- відсутність заявленого ефекту;
- виникнення алергічних реакцій, індивідуальної непереносимості, за умови, що невикористана кількість залишилася не менше 70% від повного обсягу (ваги) продукції;

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. 

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" 

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання. 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору