Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Сб: 09:00–20:00

0
Мій кошик
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Вже перехворіли та вилікувались від сезонного захворювання чи грипу, але й досі не можете прийти в норму? Турбують неприємні симптоми з боку ШКТ ( нудота, різкі болі в животі, нестабільний стул, відсутність апетиту)? Воно й не дивно, бо прийом різноманітних ліків, а тимпаче антибіотиків, мають пагубно й вплив на корисну мікрофлору нашого організму. 
  Відновити роботу шлунково-кишечного тракту та позбутись неприємних симптомів Вам допоможе Біфідолактин symbiotic від "РОСЛИНА КАРПАТ". 
  До його складу входять лише молочнокислі бактерії, біфідобактеріі, олігофруктоза (фруктполігосахариди), лактоза.
Завдяки Біфідолактину :
* нормалізується мікрофлора кишківника;
* Нормалізуються випорожнення, зникають метеоризми, закрепи чи проноси;
* Зменшуються запальні процеси в кишківнику;
* Поліпшується апетит;
* Створюються умови для синтезу вітамінів в організмі;
* Допомагає засвоєнню поживних речовин. 
  Лакто та біфідо бактерії покращують травлення, захищають організм від хвороботворних та гнильних бактерій, стимулюють синтез вітамінів та мають антиоксидантну дію. 

Біфідолактин symbiotic від "РОСЛИНА КАРПАТ» застосовують, як додаткове джерело корисних пробіотичних мікроорганізмів, при функціональних порушеннях травної системи та ШКТ (дисбактеріоз).

Протипоказання : вагітність; період лактації; індивідуальна непереносимість компонентів. 

Увага! Біфідолактин symbiotic НЕ є лікарським засобом. Перед використанням слід проконсультуватись з лікарем. Ознайомтесь уважно з інструкцією та не перевищуйте вказаних добових дозувань. 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Біфідолактин symbiotic 60 кап "РОСЛИНА КАРПАТ"

В наявності
Артикул: РК019
259 грн
Порівняти
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Бренд Рослина Карпат

 

  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій УкраїніВартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.

  • Доставка "Укрпошта"Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника.При виборі Укрпошта передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару!При терміні доставку по Україні від 3 до 5 днів,стільки ж виходить і зворотна доставка грошей. До всіх зручностей додається довгі черги та години очікування.Дякуємо за розуміння!!!

  • Доставка "Самовивіз"Самовивіз здійснюється кожен день з 09.00 до 18.00(крім неділі з 09.00 до 15.00) Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт самовивозу (___вказати адресу___).Повідомляєте номер замовлення,оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу,переконайтеся ,що у Вас є номер замовлення.Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.

  • Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки Нова Пошта становить від 40 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

 

  • Оплата картою Visa, Mastercard - Liqpay

  • Післяплата "Нова Пошта"Накладений платіж здійснюється при замовленні від 500грн. Можете заощадити цю суму, провівши повну оплату вартості товару на карту Приватбанку.

  • Безготівковий розрахунок (оплата на картку Приватбанку)

  • ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки при самовивезенні

  • Оплата за реквізитами

Гарантія від виробника 12 місяців.

Відповідно до чинного законодавства, а також розширеної гарантії якості продукції.
Клієнт має право на повернення/обмін продукції за умови:
- невідповідність асортименту товару накладної;
- невідповідність кількості товару вибитому в накладній;
- Пошкодження цілісності упаковки продукту;
- брак упаковки продукту;
- невідповідність комплектації/вмісту продукту (немає комплектуючих, немає піпетки, дозатора, порожній блістер тощо);
- невідповідність терміну придатності продукції (наприклад, Клієнт отримав продукцію зі складу, у якої закінчився термін придатності, прострочений товар);
- невідповідності якості продукції;
- відсутність заявленого ефекту;
- виникнення алергічних реакцій, індивідуальної непереносимості, за умови, що невикористана кількість залишилася не менше 70% від повного обсягу (ваги) продукції;

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. 

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" 

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання. 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору