Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Сб: 09:00–20:00

0
Мій кошик
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Біфідолактин-D symbiotic - це унікальна формула симбіотиків з рослинних компонентів, яка допоможе відновити баланс вашої мікрофлори. Цей продукт призначений для захисту травної системи та покращення здоров’я мікробіома кишечника. Він містить пробіотичні бактерії, пребіотики та молочнокислі бактерії, які разом створюють середовище, сприятливе для здорового травлення. Цей продукт ідеально підходить для тих, хто хоче покращити здоров’я свого травлення та підтримувати збалансовану мікрофлору в кишечнику. З Біфідолактином ви можете відчути покращення травлення, покращиться засвоєння поживних речовин і підвищеться рівень енергії завдяки відновленню балансу вашої мікрофлори.

 

  Вживання Біфідолактин-D symbiotic від рослина Карпат сприяє:

  • Нормалізації випорожнень;
  • Усуває метеоризми;
  • Покращує аппетит;
  • Створює сприятливе середовище для розмноження корисних бактерій;
  • Налагоджує роботу шлунковокишечником тракту;
  • Покращує стан шкіри;
  • Підвищує імунітет та стійкість організму до небажаних бактерій.

  До складу препарату входять молочнокислі бактерії та біфідобактерії, олігофруктоза, ісландський мох, чебрець, корінь аіру, плоди топінамбуру, лактоза, які у комплексі налагоджують роботу травної системи, нормалізують мікрофлору, запобігають гнійним процесам у кишечнику та пригнічують розвиток хвороботворних бактерій.

 

Протипоказання: індивідуальна чутливість до компонентів складу.

 

  Увага! Біфідолактин-D symbiotic не є лікарським засобом. Перед вживанням слід проконсультуватись з лікарем, уважно ознайомитись з інструкцією та не перевищувати рекомендованого дозування.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Біфідолактин-D symbiotic 60 кап., Рослина Карпат

В наявності
Артикул: РК020
282 грн
Порівняти
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Бренд Рослина Карпат

 

  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій УкраїніВартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.

  • Доставка "Укрпошта"Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника.При виборі Укрпошта передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару!При терміні доставку по Україні від 3 до 5 днів,стільки ж виходить і зворотна доставка грошей. До всіх зручностей додається довгі черги та години очікування.Дякуємо за розуміння!!!

  • Доставка "Самовивіз"Самовивіз здійснюється кожен день з 09.00 до 18.00(крім неділі з 09.00 до 15.00) Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт самовивозу (___вказати адресу___).Повідомляєте номер замовлення,оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу,переконайтеся ,що у Вас є номер замовлення.Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.

  • Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки Нова Пошта становить від 40 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

 

  • Оплата картою Visa, Mastercard - Liqpay

  • Післяплата "Нова Пошта"Накладений платіж здійснюється при замовленні від 500грн. Можете заощадити цю суму, провівши повну оплату вартості товару на карту Приватбанку.

  • Безготівковий розрахунок (оплата на картку Приватбанку)

  • ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки при самовивезенні

  • Оплата за реквізитами

Гарантія від виробника 12 місяців.

Відповідно до чинного законодавства, а також розширеної гарантії якості продукції.
Клієнт має право на повернення/обмін продукції за умови:
- невідповідність асортименту товару накладної;
- невідповідність кількості товару вибитому в накладній;
- Пошкодження цілісності упаковки продукту;
- брак упаковки продукту;
- невідповідність комплектації/вмісту продукту (немає комплектуючих, немає піпетки, дозатора, порожній блістер тощо);
- невідповідність терміну придатності продукції (наприклад, Клієнт отримав продукцію зі складу, у якої закінчився термін придатності, прострочений товар);
- невідповідності якості продукції;
- відсутність заявленого ефекту;
- виникнення алергічних реакцій, індивідуальної непереносимості, за умови, що невикористана кількість залишилася не менше 70% від повного обсягу (ваги) продукції;

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. 

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" 

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання. 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору